חיטוי משאבה לקטליין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רכשתי מכם את משאבת לקטליין של אמדה. אני רוצה להתחיל לשאוב. כיצד מחטים את המשאבה? אילו חלקים צריך לחטא? האם מחטים גם את הצינורית הדקה שממנה זורם החלב אל הבקבוק? (החוברת כולה באנגלית ואני לא מצליחה להבין) תודה
מחטאים כל מה שבא במגע ישיר עם השד או עם החלב. שמים בסיר עם מים רותחים ומשאירים על האש ברתיחה חמש דקות. אפשר גם בסטריליזטור אם יש. אם לא ברור, אנא התקשרי למקום שממנו קנית או ליבואן. בהצלחה!