גודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שלושה חודשים יונקת בלבד ובשעה טובה התחילה לישון לילה מלא 7-8 שעות. בעקבות כך נוצר אצלי גודש אשר מפריע את שנתי הכ"כ מיוחלת. איך אפשר לאזן את הגודש שנוצר בעקבות המצב החדש? בנוסף באופן קבוע שד ימין הוא גדוש, מלא וקשה הרבה יותר מאשר צד שמאל שנדמה כי מתמלא בהתאם לצרכים ואילו ימין הרבה יותר. איך ניתן לאזן מצב זה? בתודה.
יופי שהיא ישנה ככה! נקווה שגם תתמיד :) אפשר להיעזר במעט סחיטה ידנית או שאיבה - רק עד להקלה. תוך כמה ימים הגוף יבין ויפסיק לייצר בשעות אלה. אפשר להיעזר בקומפרס קר (למשל שקית ירקות קפואים) או ב*מעט* שימוש בעלי כרוב. לגבי הצד היותר מלא -נסי להתחיל לעתים יותר קרובות מן הצד ה"חלש" עד שתגיעי לאיזון. בהצלחה!