הנקה טובה יותר מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן 3 שבועות יונק הנקה מלאה, משד ימין יונק ממש טוב ואילו בצד השני (שמאל) יונק פחות טוב, מנתק, מתחבר, נראה שכאילו אין זרימה או שצריך להתאמץ. כשאני לוחצת אנ ירואהשיש חלב. השד עצמו נראה פחות מלא מהשני, ניסיתי להתחיל את הארוחה בשד השמאלי ואז לעבור לימני.. עזרתכם, תודה
יכול להיות באמת שיש פחות חלב או זרימה איטית יותר בצד שמאל. אנחנו לא סימטריים, כך למשל להרבה אנשים יש משקפיים עם מספר שונה בכל צד. להתחיל הנקות מהצד השמאלי זה רעיון מצוין. אפשר גם לשאוב ממנו פעמיים-שלוש ביום למשך שבוע-שבועיים, אחרי ההנקה, עד שתראי שיפור. בהצלחה!