ניתוח עינים - תרופות מותרות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אמורה לעבור מחר ניתוח בעין נאמר לי שמשתמשים במהלך הניתוח בתרופות הבאות: להרדמה - לוקאלין או ג'ל עזרקאין לטישטוש - דורמיקום וכן במידראמיד בנוסף, לאחר הניתוח יש להשתמש בטיפות RTZ SOL MAXIMEL התינוק שלי בן שנה אבל עדיין יונק די הרבה - האם אחת מתרופות אלה בעייתית. אודה לתשובה מהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי תרופות יש להתייעץ עם מרכז טרטולוגי. מרכזים כאלה המתמחים גם בתרופות בהנקה ובהריון נמצאים בבי"ח בילינסון ובאסף הרופא. בהצלחה!