אין תחושת מלאות - בת 5 שבועות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נורמלי שאין לי תחושה של שד מלא? גם בבקרים שהייתי רגילה שהשד ממש קשה למגע, הוא הרבה יותר רך (למרות שכעת התינוקת עושה הפסקות גדולות יותר בערב, או שאולי זה בגלל שיש רק הנקה ב-11 ב-4 ובבוקר?)וגם המלאות הזו נעלמת אחרי הנקת הבוקר. רב היום השדיים שלי רכים למדי, אני כן מרגישה שיש בהם ירידת חלב, אך האם זה מצביע על ירידה הכמות? תודה מראש דבורה
כן, ככה זה בד"כ בסביבות גיל 6 שבועות (לא נתקטנן על שבוע לכאן או לכאן...). כל עוד יש 5-6 חיתולים רטובים ביממה ועלייה רצופה במשקל, הכל בסדר. תיהנו!