מתי נותנים סימיקול (נג ד גזים) לתינוקת ש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יונקת? כתוב לפני כל ארוחה, אבל יש שעות שהיא יונקת כל 20 דקות..ולא נראה לי שצריך לתת לה בכל פעם (בגיל 3 חודשים)..מה מומלץ? תודה על התשובה..
משרד הבריאות המליץ לפני כמה שנים לא להשתמש בתכשירים נגד גזים. התקשרי לשירות הלקוחות לברר לגבי מינון. בנוסף, עידוד הנקה ממושכת מהשד הראשון בכל הנקה, אפשר תוך כדי לחיצה רצופה על השד מכיוון בית השחי, ונשיאה במנשא כמה שעות ביום - יכולים לעזור מאוד עם הגזים. בהצלחה!
התקשרתי אליה והיא אמרה שלסימיקול יש התוויה רפואית ואין בעיה..וציינה כמה מוצרים אחרים שנתפסים כטבעיים אבל הם בעצם מכילים סוכר ו/או אלכוהול ולכן לא רצוי להשתמש בהם..ותודה על ההמלצות..:)