משקל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת שבועיים. יונקת. מעירה אותה כל 3 שעות. נולדה משקל 2950 יצאה מביה"ח 2760 ובדיוק אחרי שבוע חזרה למשקל הלידה, אך שבוע לאחר מכן עלתה רק 50 גר'. מה עלי לעשות? האם תקין? חייבת לציין שכשאני מעירה אותה כל 3 שעות היא מאוד ישנונית ולוקח לי המון זמן להעיר אותנ ואז היא כמה "מסטולית" ואין לה כ"כ תאבון. אם היא כמה מעצמה כי היא רעבה היא אוכלת יפה אבל זה נדיר היא מבחינתה יכולה לישון גם 5 שעות בלי לאכול
לקריאה נוספת והעמקה
50 גרם זה בהחלט פחות מדי. במצב כזה את צריכה בהקדם להיפגש עם יועצת הנקה כדי לברר מה קורה ואיך ניתן לשפר את ההנקה. ייעוץ אינטרנטי לא מספיק לזה. בהצלחה!