המלצה לבקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 5 חודשים ואני עומדת לסיים את חופשת הלידה בעוד כשבועיים. עד כה ינקה הנקה מלאה. איזה בקבוק מומלץ להחלפת ההנקה? (אני אנסה לשאוב בעבודה ולהמשיך עם ההנקה). ניסינו בקבוק של אוונט בפטמה עם הזרימה האיטית ביותר, אך גם הוא נוזל לה והחלב נשפך מהר מידי. האם יש בקבוק עם פטמה איטית יותר?
אנחנו משתמשים בבקבוקי ביפרי ומאוד מרוצים, בכלל ובפרט ומהזרימה.
בשילב יש בקבוק שנקרא "בקבוק פגים" (של המותג שילב) שהוא לא רק לפגים אלא פשוט בקבוק עם זרימה איטית מאוד. מחירו 20 שקל ככל הזכור לי. גם למדלה יש בקבוק איטי בשם קאלמה (CALMA), שהוא יקר בהרבה (סביבות 100 שקל). הנה לינק שמתאר אותו: http://www.bepex.co.il/index.php?goto=bep&page_from=655 מזכירה שאלן ואני הוצאנו גם מדריך חזרה לעבודה והמשך הנקה: www.facebook.com/hanaka.avoda בהצלחה!