הנקה וממוגרפיה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן. יש לי תור היום לממוגרפיה- בדיקה שגרתית ואולי לקראת הריון נוסף שיהיה בע"ה, אז עדיף לעשות עכשיו. אני מניקה. בן חצי שנה. בהנחיות נאמר לי שניתן לשאוב ולאחר הבדיקה ניתן להניק. האם זה מה שגם את יודעת בענין זה? אודה לתשובתך המהירה ככל האפשר. סיגל
היי סיגל, אין כל בעייה להמשיך ולהיניק מיד אחרי הבדיקה. למה לשאוב? לא הבנתי למה יש צורך לשאוב אם את יכולה להיניק. אלא אם את משאירה את התינוק בבית עם מישהוא בזמן שוא צריך לאכול. אפשר להיניק ולעשות את הבדיקה ללא כל בעייה. הבעייה היחידה היא לפעמים בפיענוח - השד המייצר חלב אולי נראה אחרת מאשר שד שלא יוצר. אבל אם הכל תקין ואין כלום אז אין. בברכה אלן
תודה אלן. חופשה נעימה (: