בכי בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 5 וחצי חודשים. בשבועיים האחרונים התחלתילתת לה מזון מוצקושמתי לב שבכל פעם שאני מניקה אותה, לאחר 3-4 דקות היא נסוגה לאחור בבכי ונהיית אדומה ממאמצים כאילו יש לה עצירות, אני שומעת גם שיש לה גזים לאחר שאני מרימה אותה לגרפס,לטייל בבית אז היא נרגעת אך כשאני מנסה להניק שוב,היא מסרבת או בוכה. מה עושים.אולי זו בעיה בקיבה/מעיים?? תודה, יעל
היי יעל, המוצקים אמורים להיות תוספת להנקות. הכי חשוב עדיין היא ההנקה ולא המוצקים. בין לבין אפשר לתת קצת טעימות אבל לא ממש מעוך ולא באמצעות בקבוק. ההמלצה של ארגון הבריאות העולמי היא בכלל להתחיל עם אוכל מוצק החל מגיל 6-7 חודשים. כשהתינוקת מראה סימנים ששהיא מעונינת. כדאי לך להפסיק לתת מוצקים למספר ימים לראות אם זה ישפר את הבכי. ואז אם כן לחכות עם זה. אולי פשוט האוכל מכביד עליה. בברכה אלן