וירוס - האם זה מדבק ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשלושה הימים האחרונים חליתי בווירוס בבטן. אני מניקה את בני בן ה- 4.5 חודשים אך לא הנקה מלאה. מאתמול היציאות שלו רכות ויחסית הוא לא נינוח. מעבר לזה הוא בסדר גמור. האם יתכן שנדבק ממני או שהוא מחוסן בגלל שהוא יונק ?
הי רוני, אין בהכרך הגנה 100 אחוזים עם הנקה כך שאי אפשר לדעת. אבל אין ברירה. כאימהות אין אפשרות אלא לטפל ברך הנולד. וכמובן המשך הנקה. אם נדבק אז יראה סימנים אבל אז כדאי לדווח על כך לרופא. רפואה שלמה!! אלן