נסיונות בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי תינוקת בת 4 חודשים בהנקה מלאה ומנסים ללמד אותה לקחת בקבוק חלב שאוב בזמן האחרון לקראת חזרה לעבודה. לפעמים מסכימה, לפעמים בוכה ומסרבת. אני לא ניסיתי. אני יכולה לנסות או שעדיף שלא כי זה עלול לפגוע בהנקה? או עלול לבלבל? תודה.
היי שרונה לא כדאי לך. אם לפעמים היא כן לוקחת אז לא תהיה בעייה. אין ללמד תינוק לקחת בקבוק הרי לא צריכים מיומנות מסויימת. היא צריכה רק רצון. אז גם אם בימים הראשונים היא בוחרת לא לאכול - שום דבר לא יקרה. אין מה לדאוג. אני ועדי יותם כתבנו ספרון שלם על חזרה לעבודה. תוכלי לראות אותו בפייסבוק ואפשר להזמין אותו בטלפון: 03=6472411 עם כל ההמלצות וטיפים. http://www.facebook.com/#!/avoda.hanaka לא להכנס ללחץ ובוודאי לא לגרום לעצב בזמן שנותר לכם יחד. תניקי, תהני והכי יסתדר בסוף. ברגע שתרגיש יותר בטוחה עם ההסדר החדש (אם זה גן, משפחטון או מטפלת) היא תסכים. תני לה זמן. בברכה אלן
תודה על התשובה המפורטת. משום חה התשובה ריגשה אותי :-). התקשרתי להזמין את הספרון, תודה. י