גודש בחזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוקת בת חודש שנולדה 2100. כרגע עלתה במשקל נהדר. בשתי ההנקות של הלילה יש לי גודש בחזה שמקשה מאוד את ההנקה. לא נעים לתינוקת והארוחה הופכת לסיוט. האם ניתן לשאוב קצת לפני שהתינוקת ניגשת לשד? הלילה עשיתי זאת ואז ההנקה היתה מצויינת. האם מעט שאיבה לפני שהתינוקת יונקת מאותו השד מגבירה את הייצור, או שזו באמת הדרך להתמודד עם הגודש?
לקריאה נוספת והעמקה
היי לי זה מורכב - אבל את עשית בדיוק מה שהצליח אצלך. לפי האינטואיציה. תלכי לפי זה. יותר מידי שאיבה כן תגביר אבל קצת עזר לה לתפוס. בברכה אלן