שובע מתמ"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שתי שאלות: 1. שמעתי שתמ"ל אצל תינוק בן שנה הוא כמו כוס חלב, ולכן לא משביע. האם זה נכון? או שזה מחליף ארוחה (כלומר יהיה שבע לפחות ל3 וחצי - ארבע שעות הקרובות? 2. עד איזה גיל כדאי לתת חלב אם / תמ"ל? כמה ארוחות ביום? תודה
שלום רב, ההמלצה היא לתת חלב עד לפחות גיל שנה - עם תוספות של מוצקים - זה אומר לרוב כ-5 ארוחות חלביות ומוצקים. מעל גיל שנה תינוק צריך כבר לאכול דברים אחרים לרוב כך שהוא לא צריך לחכות 3 שעות עד ארוחה. בין לבין אפשר לתת מוצקים או לפי לו"ז שמתאים לך ולמשפחה. זה לא חרוט באבן.כמובן עדיף חלב אם ולא חלב פרה (תמ"ל זה חלב פרה לכל דבר.) בברכה אלן.
תודה זה אומר שאם הוא מתלונן אחרי שעתיים מהתמ"ל הוא רעב?