תוספת מוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי ניזונה מהנקה בלבד עד גיל חצי שנה. כיום בת שבעה חודשים ואוכלת פעם בים דייס ופעם ביום ירקות ופירות. אתמול בבדיקה נמצאה דלקת באוזן. האם יש קשר לירידה בהנקה? עדיין אוכלת 5 ארוחות ביום של הנקה, חלקןגדולות יותר וחלקן פחות. האם כדאי בימים אלה להניק יותר מבחינת כמות נוגדנים? מטופלת גם אנטביוטית תודה מראש
היי איה, ההנה מצריכה פעולה של הרבה שרירים - וכן קשור לאזור האזניים. אם כואב לה אז היא לא תרצה לאכול להרבה זמן. אבל ככל שהיא תרגיש כבר יותר טוב לאחר הטיפול התרופתי היא תחזור לעצמה. וזה ישתפר. מאחלת לה רפואה שלמה!! אלן
האם כדאי בתקופה כזו להניק יותר למרות שמקבלת גם טיפול אנטיביוטי?