שאיבה גורמת לנפיחות בפיטמה. נורמלי?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמא לתינוקת בת 8 שבועות. אני מניקה באופן מלא. היום התחלתי לשאוב לקראת החזרה לעבודה, יש לי משאבה חשמלית של מדלה. שאבתי כ-80 סמ"ק ב- 10 דקות (האם זה תקין?), ולאחר השאיבה הפטמה שלי מנופחת וכואבת. האם זה אמור להיות ככה או שהמשאבה לא תקינה? תודה על העזרה !
היי איילת, לא אמורות להיות נפוחות ולא כואבות. או שהאצמה חזקה מידי או הקונכייה צרה מידי. אם המשאבה שכורה אז תפני לגוף שמשכיר או לפנות למדלה כדי לקבל קונכייה יותר רחבה. אם את במרכז נראה לי שיש לנו - אפילו תוכלי לנסות - ביום ב'. www.malhiv.co.il 03-6472411 בתאום מראש. בברכה אלן