לחזור ולהניק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חודשיים וחצי. עד גיל חודשיים הנקתי הנקה מלאה. (יש לציין שהוא עלה יפה מאוד במשקל וינק ללא בעיות פרט לכך שההנקות שלי היו ארוכות מאוד) בשבועיים האחרונים התחלתי לשלב סימילאק התייאשתי עקב ההנקות הארוכות. נכון לעכשיו אני מניקה אותו שתי הנקות במהלך יממה הנקה אחת לפנות בוקר והנקה נוספת בבוקר . שאלותיי הן: 1.האם בדרך זו החלב יכול להעלם?? 2.אני מצטערת שהתחלתי לשלב סימילאק ומעוניינת לחזור ולהניק הנקה מלאה האם זה אפשרי??? (אני מתחילה להרגיש שהחזה שלי ממש ריק) תודה.
היי שרית, כל עוד התינוק מוכן עדיין לינוק ומאושר אז אפשר בהחלט לחזור להנקה מלאה. תניקי כמה שיותר. א יש לך מספיר חלב לארוחות מסויימות ללא כל תוספת לאותה ארוחה אז יש לך מספיק חלב. יתכן וירצה לינוק לעיתים יותר קרובות - וזה בסדר. תראי אם יסכים לינוק בלבד. החלב מתחדש כל רבע-חצי שעה וכמות החלב ה יא דינמית ויכולה להשתנות מיום ליום. תלוי בכמות הגירוי לשדיים. אם את לא בטוחה בעצמך אז רצוי להעזר ביועצת הנקה מוסמכת IBCLC שאת יכולה למצוא באתר של האיגוד של היועצות: www.iaclc.org.il אם את מרגישה שאין מספיק - ואת חייבת לתת תוספת תשתדלי לשאוב ולתת מהחלב שלך. בהצלחה אלן