בירה שחורה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן. בירה שחורה- מועילה להגברת ייצור החלב אצלינו? שמעתי זאת ממישהי שאמרה ששתתה המון והחלב שלה היה עשיר מאד.זה היה בצעירותה, לפני שנים, ואולי זה משהו שידעו אז...? יש בזה משהו? תודה מראש. סיגל
היי סיגל, לא צריכים להעשיר את החלב. החלב עשיר והכי בריא ואין דרך ממש לשנות אותו. פעם היו אומרים יחד עם עוד הרבה דברים שזה טוב להנקה. היא משמינה בטירוף - והדבר הכי טוב בה זה שהיא נוזל - וחשוב לשתות . אבל עדיף מים. תסמכי על הגוף ועל הטבע - יש לנו את הדבר הכי טוב לתינוק. בברכה אלן