היתכן?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סליחה, בוקר טוב יש לי תינוק בן חצי שנה והפסקתי את הגלולות וחזרתי ליטול ופתאום אתמול קיבלתי מחזור , אני חושבת שנגמר לי החלב הייתכן? יש על מה להילחם או שאין סיכוי? אני כל כך מאוכזבת :(
שלום לך. החלב לא נגמר בדרך כלל מהיום למחר. גם זה תהליך. יכול מאוד להיות שאת מרגישה שיש פחות אבל זה לא אומר שזה לא מספיק. תמשיכי לנסות. מה גורם לך לחשוב שנגמר? אם הילד מתעצבן זה לפענים בגלל שינוי בטעו של החלב. הוא יתרגל. בברכה אלן