המלצה למשאבת חלב טובה וחזקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מי יכולה להמליץ לי על משאבת חלב טובה וחזקה (יש לי אחת שהשכרתי מיד שרה והיא לא מתאימה לי) תודה
היי נירה, קשה מאוד להמליץ על משאבה מסויימת. כל אחת מעדיפה משהו אחר - לפי הניסיון האישי. עניין המשאבה הוא אישי - ויכול להיות מצב שמישהיא ממליצה על משאבה זו או אחרת ואת תראי שזה בכלל לו טוב לך. רצוי לנסות את המשאבות טרם רכישה. אצלנו זה אפשרי - אני ממליצה על הלקטאליין של חברת אמדה. את יכולה להשכיר משאבות מיד שרה - יש את הספקטרא - (אם זה מה שיש לך אנני יודעת) ואז את לא צריכה לרכוש - אלא להשכיר בעלות מינימלית. לקחתי את הלקטאליין לבת שלי - והיא מאוד מאוד הצליחה עם זה. אם את מאזור המרכז את מוזמנת לבוא לנסות. וגם אם את לא מהאזור - תבואי אלינו - ונשמח לתת לך לנסות. בברכה אלן