עזרה! בבקשה!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן, בבקשה תראי את ההודעות שלי מ-30/05 בשעה 19:24 ושעה 19:49. אני מעדיפה שתראי את ההודעות כך מכוון שהרצף יהיה יותר ברור. אנא ממך! אני מיואשת ואובדת עצות!!
אלן, ביקשתי שתעזרי לי לגבי הגברת חלב מכוון שהיום אני מצליחה לשאוב בקושי 15 מל. אמרת לשאוב כל שעתיים. כבר במשך יומיים אני שואבת כל שעתיים ובמקביל מביאה לו לינוק לשם הגברת הייצור למרות שאני יודעת שאני ריקה, אני גם שותה "חלב רב" של רפאל, לוקחת חילבה ואומגה 3, אוכלת, נחה ושותה ולמרות הכל הכמות לא גדלה! אתמול הייתי כבר מותשת ועלה לי החום ל38. הילד ביום ראשון יהיה בן 3 חודשים. מה לעשות? להמשיך לנסות? להפסיק להתעלל בעצמי?