האם פטמת סיליקון פוגעת בייצור החלב?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן תודה רבה על העזרה! האם שימוש בפטמת סיליקון פוגע בייצור חלב?
היי יעל, או שכן או שלא. אין חוקים לגבי שימוש בסיליקון. הגודל וגם השימוש אמורים להיות זמני בלבד. אם יש בעייה של התחברות או כאבים - זה מש\תפר עם הזמן ולכן לאחר מספר ימים אמורים להשיר את הפיטמה. רצוי להיו במעקב לפחות שבועי כשמשתמשים בסיליקון לוודא אכן שאין פגיעה בייצור . כל מקרה הוא שונה לכן אין לפסון חד משמעית. 6-8 חיתולים רטובים , ויציאות סדירות מראים שהתינוק ניזון היטב. גם בהפרשים סבירים. בברכה אלן