הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי חג שמח, בתי בת שנתיים וחודש והפסקתי להניק. אני כבר 4 ימים לא מניקה ויש לי המון חלב, איך מייבשים אותו? היא לא אוכלת תמל עד עכשיו רק הנקה ומוצקים. יש צורך בתמל בגיל כזה? אודה למענה לילה טוב:)
היי ליטל, ממש אין כל צורך בתמ"ל בגיל הזה. אני מניחה שהיא אוכלת מכל אבות המזון. אם תרצי את יכולה לשאוב קצת ולתת לה בספל, או בדייסה - זה גם יעזור לך להוריד את המלאות אם יש. זה תהליך - ולוקח כמה חודשים עד שהחלב ממש מתייבש - אם תרגישי גודש או כאב אז רצוי לשאוב עד הקלה. בברכה אלן