גלולת יאז בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 7 חודשים ואני מניקה מלא פלוס מוצקים. קיבלתי וסת כחודשיים לאחר הלידה. ברצוני לקחת גלולות ורופאת הנשים נתנה לי מרשם ליאז, ואמרה שאין עם זה בעיה בהנקה ושלא מוריד כמות חלב. האם זה בסדר? אני רואה כתבות שטוענות שבהנקה יש ליטול גלולה מיוחדת להנקה, הרופאה טענה שבגלל שאני כבר עם וסת זמן רב אין בעיה שאטול יאז. מה לעשות?
היי דנה לא מכירה את הגלולה הזאת ספציפית אבל כל גלולה יכולה להשפיע בצורה שונה באימהות שונות. לכן אין כל חוקים לגבי זה. אם הרופאה אומרת שזה בסדר אז אולי תנסי. אם זה יפריע אז כבר תדעי. אנני רופאה כך שלא יודעת על הגלולות - רק מה שאימהות מספרות ועל הזאת לא שמעתי עדיין כלום. אולי זה סימן טוב!! no news is good news. חג שמח אלן