כאבים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת שנה וחודש. עד עתה ינקה מצויין ולא היו בעיות. היא נהנתה ואני נהניתי. בימים האחרונים אני סובלת מאוד מכאבים עזים בזמן ההנקה בשני השדיים. אני נוטה לשייך את הכאב לתפיסת השד עם השיניים אבל חשוב לציין שהשיניים לא חדשות, אני כבר מניקה אותה זמן רב מאז יציאת השיניים והכל היה בסדר עד עתה, זה ממש עניין של הימים האחרונים. אני מאוד רוצה להמשיך להניק אותה אבל הכאב מאוד חזק. מה עלי לעשות? אשמח לקבל עצה. תודה רבה.
היי נורית, לפעמים שקורה כבר בגיל יותר מאוחר שהתינוקת גדלה והתנוחה הקודמת כבר לא תופס. היא יותר כבדה אז עד עכשיו אם הנקת ללא כל תמיכה זה הזמן להתחיל להעזר בכרית כדי שהיא תשאר בתנוחה - מול השד. הם כבר זזים ומשחקים שם - דבר שכדאי למנוע. בלי לראות אתכם קשה לאבחן אבל לרוב זאת הבעייה. שינוי תנוחה - ואם היא כן נושכת אז תסיים את ההנקה ולהגיד לה. היא תבין ותשייך את סיום ההנקה עם הנשיכה. בברכה אלן