שקיות לאיחסון חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דגם playtex ultraseal למישהי יש מושג איך לסגור אותן לאיחסון במקרר/מקפיא?
שלום לך זהבית, זה שאין סגר ארמטי מראה שהן לא מיועדות לאחסון לזמן ממושך. אפשר להקפיא אך רק לשבועיים . יש דברים יותר מומלצים ועמידים בשוק. תוכלי לראות באתר של מלהיב - שקיות של רימיינד - נהדרות ומיועדות לאחסון והקפאה. יש סגירה כמו שצריך. והמחיר הוא ממש זול יחסית לאחרים בחנויות: 40 ש"ח ל20. יש גם ציידנית עם 5 בקבוקים של ספקטרא - גם 2 קרחומים - 90 ש"ח מאוד משתלם עם משלוח דואר עד הבית (או בית הדואר הקרוב) http://www.malhiv.co.il/Index.asp?CategoryID=82&Page=2 שם תראי הכל. בברכה אלן