הנקה ושיניי חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלו רב, לביתי צמחו שתי השיניים הראשונות התחתונות, היא בת חצי שנה. האם הנקה באמצע הלילה עשויה להזיק להן? האם חלב אם דווקא פחות מזיק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי נטע, היניקה שונה מאשר האכלת מבקבוק. כדי לינוק היא צריכה להכניס עמוק לתוך חלל הפה את השד והחלב לא נשאר בחלל הפה - לאומת זאת עם בקבוק הפיטמה ממש נשארת בדיוק בקדמת הפה איפה שהשיניים.לכן אומרים שעששת לא נגרמת מההנקה. גם למשך שנים. כמובן יש תמיד סיכוי שגם לתינוק יונק יגרם עששת אבל מדברים אחרים אולי. בברכה אלן