הנקת פעוט וגלולות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מניקה פעוט בן שנתיים וחודש. רוצה להתחיל לקחת גלולות למניעת הריון, זכור לי שבהנקה לוקחים גלולות מיוחדות ולא הרגילות. האם בהנקת פעוט זה גם הכרחי? (יונק לפני השינה ובמהלך הלילה, במשך היום לעיתים בצהריים אם הוא איתי דוגמת יום שישי לפני שנ"צ) תודה, שירה.
היי שירה,\ ממליצים על סרזט מפני שלעיתים הגלולות הרגילות עלולות לפגוע בתפוקת החלב. לדעתי אם את חושבת על גמילה - אז אולי זה לא דבר "רע". תתיעצי עם הרופא לגבי עוד השלכות. בברכה אלן