חלב שאוב מהמקרר לצידנית וחזרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, במידה ואני לוקחת איתי חלב שאוב מהמקרר ומעבירה אותו לצידנית, אך לבסוף לא השתמשתי בו, האם אני יכולה להחזירו למקרר או שפשוט להשאירו בצידנית ולהשתמש בו בשעות הקרובות? כמו כן, הקרחונים שבצידנית, כל כמה זמן עליי להקפיאם? כמה זמן הם מחזיקים בצידנית קפואים ושומרים על הטמפ' אחידה? תודה רבה.
היי שרון, אפשר להחזיר את החלב מהצידנית חזרה למקרר אם לא תשתמשי בו בשעות הקרובות או להשיאר אותו בצידנית או בחוץ - תלוי מתי את מתכוונת להשתמש בו. הקרחומים שומרים על הקור וכל מוצר קצת שונה - אז אני לא יכולה להגיד לך כמה זמן הם מחזיקים בצידנית. את מרגישה מתי שהם מתחילים להפשיר. אין תשובות חד משמעיות. בהצלחה אלן