חסימה/ דלקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי או חסימה בצינורית החלב או דלקת , לאיזה רופא עלי לגשת ? רופא נשים , כירורג ?? בתודה מראש
שלום ויקי, אם יש דקלת יש בדרך כלל אודם אזורי וחום גוף שעולה בערב. גם אם יש חסימה הטיפול הראשוני הוא הנקות תכופות ולשנות את התנוחה והאחיזה כדי שהתינוק יאכל מזווית אחרת. לנסות לשחרר מה שחסום. הטיפול בדלקת אמור להיות הנקות לעיתים מאוד קרובות, מנוחה ושתייה מרובה. אם אין חום אז אולי זאת לא דלקת ולא תמיד אנטיביוטיקה היא הפתרון . אבל אם לאחר יומיים אין שיפור אז יש לגשת לרופא נשים. רפואה שלמה אלן