חזרה להנקה לאחר הפסקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 7 חודשים ולפני כחודש הפסקתי להניק אותו. אני רוצה לחזור להניק כפעמיים ביום (בוקר וערב). כרגע יש לי עדיין מעט חלב אך טעמו מלוח, והילד אינו מוכן להתקרב לשד. האם שאיבה של פעמיים ביום (בוקר וערב) לאורך שבוע שבועיים תחזיר לי את ייצור החלב להנקה של פעמיים ביום? בתודה מראש.
היי אורית, זה לא רק עניין של חלב אלא מוכנות התינוק לחזור לינוק. חלב תמיד אפשר להחזיר על ידי השאיבה. ואולי אם יהיה יותר חלב הוא יסכים אבל אם הוא לא מוכן להתקרב זו בעייה. אפשר לנסות אמבטיה משותפת לשים אותו על החזה ולראות אם ילך על זה. יש אימהות שכך מחזירות לשד תינוקות שעושים שביתת הנקה. בהצלחה אלן