גודש בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הפסקת הריון בשבוע 32 עקב ריבוי מומים ביום שחרור מבית חולים נתנו לי 2 כדורים להפסקת יצירת חלב אבל יומיים לאחר מיכן בכל מקרה השדיים מלאות חלב מאוד כואבות אני משתמשת בכרוב כבר 4 ימים לפעמים החום קופץ ל 38+ אני לא רואה שיפור במצב, הגודש נשאר ללא שינוי וכאב לא פוחת מה ניתן לעשות בשלב הזה, אני פוחדת שלא יווצר זיהום תוד מראש
שלום לך ממש עצוב ומצטערת לשמוע........ את יכולה לנסות לשאוב קצת. אם כבר יוצא חלב אז זה יכול לעזור להפחית את הנפיכות. נכון שגירוי מגדיל את התפוקה אבל לא בתדירות נמוכה - וללא שאיבה קשה לרוקן את הצינוריות. אחרת אפשר לנסות לפרק את הגודש במקלחת חמה. ולראות אם חלב יצא בעזרת עיסוי והוצאה ידנית. אם את לא מצליחה לשאוב כלום אז העיסוי אולי יעזור . אחר כך קומפרסים קרים להורדת נפיכות, ואפשר בהחלט לקחת משכך כאבים. בהצלחה אלן