גוש בבית שחי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי גוש בבית שחי השמאלי מחלב שנקרש כנראה הרגשתי אותו לפני שבועיים פלוס רציתי לדעת מתי זה אמור לעבור? וזה נשמע הגיוני שמחלב שנקרש נוצר גוש? בתודה מראש (יש לציין שאני מניקה מלא)
היי שירה, כן, זה הגיוני כי "קו החלב" עובר מהרחם - לשדיים ולבתי השחי. לכל אורך הקו הזה יכול להווצר גושים או רגישות. ניתן לשים עלי כרוב או קומפרסים קרים להוריד נפיחות. לא ציינת לפני כמה זמן ילדת. אני מנחשת מספר שבועות. זה אמור לרדת ולהרגע תוך 6-8 שבועות לאחר לידה. אם זה לא מסתדר אז כמו כל דבר - כדאי לדווח על כך לרופא. בברכה אלן
אני ילדתי לפני 7 חודשים ןעדיין מניקה האם גם עכשיו זה הגיוני? ותודה רבה אני נעזרת בך המון בפורום