פעילות גופנית בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן, ראשית תודה על המענה לכל שאלותינו את עוזרת ומאוד מרגיעה ומעודדת. שאלתי היום האם ניתן לעשות ספורט בהנקה והאם ייצור החלב לא יפגע? אני מניקה הנקה מלאה כבר 3 חודשים וממש מפריע לי שהגוף שלי לא פעיל כבר שנה (עם תקופת ההריון) תודה.
היי הילה! אני שמחה שהפורום עוזר לכן. אני מרגישה אחרי כל כך הרבה שנים שאתן הבנות שלי!! גם לפני 7 חודשים הבת שלי באמת ילדה - אז זה בעצם מה שגרם לי לחשוב שאתן יכולות מבחינת הגיל להיות הבנות שלי!!! תהיי רגועה - אפשר בהחלט לחזור לספורט (או להתחיל בכלל) פעם אמרו שפעילות מאוד אינטנסיבית מעלה את רמות החומצות בגוף אבל אחר כך חזרו ואמרו שלא. אז אין כבר תירוצים!!! צאי ותהני. בברכת שבת שלום! אלן
תודה רבה ! את מקסימה!