החלקה יפנית והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אפשר לעשות החלקה יפנית בשיער בתקופה שמיניקים?
היי זיוה. אין לי אפשרות לדעת כי אני ממש לא יודעת מה זה החלקה יפנית. אם משתמשים בחומרים - אז כדאי לקחת את שם החומר ולנסות לברר אולי באחד המרכזים למידע על תרופות. אחרת אולי בגוגל - תצליחי למצוא מידע. מספרים של מרכזים הם: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 אולי הם ידעו. בברכה אלן
בתחום. יש שם התיחחסות להחלקה יפנית בתקופת ההריון וההנקה : http://www.rix.co.il/?page_id=6