החלקה יפנית והנקה

דיון מתוך פורום  הנקה

17/04/2012 | 09:18 | מאת: זיוה

האם אפשר לעשות החלקה יפנית בשיער בתקופה שמיניקים?

17/04/2012 | 12:12 | מאת: אלן שיין

היי זיוה. אין לי אפשרות לדעת כי אני ממש לא יודעת מה זה החלקה יפנית. אם משתמשים בחומרים - אז כדאי לקחת את שם החומר ולנסות לברר אולי באחד המרכזים למידע על תרופות. אחרת אולי בגוגל - תצליחי למצוא מידע. מספרים של מרכזים הם: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 אולי הם ידעו. בברכה אלן

21/04/2012 | 17:57 | מאת: יעקב

בתחום. יש שם התיחחסות להחלקה יפנית בתקופת ההריון וההנקה : http://www.rix.co.il/?page_id=6

מנהלי פורום הנקה