קפיצת גדילה לתינוק הניזון מפורמולה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שלום שאלה: האם גם תינוקות שניזונים מפורמולות מתמודדים עם קפיצות גדילה? במידה שכן, כיצד עליי לנהוג?
שלום לך אלה, אני מניחה שזה לא קורה אצל תינוקות שניזונים מפורמולה . בסיס הקפיצה הוא המועד הטבעי כאשר תינוק יונק זקוק לעוד אוכל בגלל הצמיחה המהירה בשבועות הראשונים - זה קורה כדי שתינוק יאכל יותר ולכן יווצר אצל האם יותר חלב. תינוקות שאוכלים פורמולה בדרך כלל אוכלים כבר יותר ממה שצריך כי זה לא לפי הרצון או הצורך של התינוק אלא לפי הוראות של יצרן!! מתרגלים כבר לכמויות יותר גדולות בבת אחת. בגלל זה אוכלים לעיתים יותר רחוקות. אז אם תינוק לא רגוע שאוכל מבקבוקים אז כדאי ללכת לרופא לדעתי. בברכה אלן