משאבה במקרר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן היי. אני ממתינה לקבלת שני הספרים שלך בדואר. מאמינה שיתנו מידע רב. בינתיים שאלה נוספת ברשותך. בזמן שאיבה, לאחר שאני שמה את הכמות בשקית להקפאה, אני יכולה להחזיר את המשאבה למקרר עם הבקבוק הריק, למשך שעה או כמה שעות עד לשאיבה הבאה, או חייבת לשטוף? אם לא אעלה לפורום עד הפסח- חג שמח ומבורך לך ולכל הצוות על השירות הנפלא שאתן נותנות לנו. תודה רבה! גל
היי גל, אם הבנתי נכון את רוצה לשים משאבה במקרר? רצוי לשטוף את המשאבה לאחר כל שימוש. לא רצוי להשאיר חלב בבקבוק ולשאוב כמות חדשה לתוכו. עדיף לשים בנפרד ולהוסיף רק אחרי השאיבה הבאה. תודה שרכשת את הספרונים - מקוה שיעזרו לך. חג שמח. אלן