מחסור בחלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שלושה חודשים, בשבועיים האחרונים אני מרגישה ירידה ניכרת בכמות החלב עד שאני צריכה לתת לו לפחות 4 פעמים ביום תחליף חלב כי אין לי חלב. אני אפילו התחלתי לקחת כדורים טבעיים להגברת ייצור החלב. מה עושים?
שלום אפרת, תינוקות עוברים משבר בגיל הזה. מבקשים יותר אוכל וכדי שיהיה לך את אמורה להיניק אותו לעיתים יותר קרובות או לזמן ארוך יותר. אין כמעט מצב שמיניקות בהצלחה 3 חודשים ופתאום אין חלב אלא אם לא עוברת איזה שהן בעיות בחיים הפרטים ולחץ. טבעי להרגיש שהשדיים ריקים (הם לא) הגוף מסתגל למצב של תפוקה. אם את נותנת כל פעם בקבוקים זה בוודאי ידרדר לך את התפוקה. תמסי לשאוב ולצבור מנות של חלב שאוב - אפילו אם את שואבת לזמן קצר וצוברת 20 סיסי כל פעם. עדיף מאשר לתת פורמולה. ואחרי שאובות את תרגישי שיפור ניכר. אבל אם התינוק לא מתלונן - (כשהוא יומק - לא כשאת מנסה לרווח לו או להניח אותו בעריסה) אז לא נראה לי שאת צריכה לתת השלמות אלא להיניק אותו יותר. בברכה אלן