גמילה מהנקת לילה לפעוטה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה ו-5 חודשים, עדיין יונקת (בנוסף, כמובן, לכלכלה הרגילה ולתמ"ל). ישנה במיטתה עדיין בחדר שלנו (ההורים). בלילה מתעוררת כפעמיים (ובתקופת מחלות שקוקת הרבה לצערנו, מתעוררת יותר). ברוב המכריע של המקרים רוצה לינוק כדי להמשיך לישון. חשוב לציין שיודעת להרדם בכוחות עצמה (בלי ציצי) ונעזרת במוצץ ודובי. אנו רוצים להעביר אותה לחדר של אחותה הגדולה ובנוסף, גם לחשוב על גמילה מהנקת לילה, אך לא יודעים מה לעשות קודם? בנוסף, איך עושים גמילה מהנקת לילה?!!! אנחנו כמובן לא רוצים לגרום ליותר מדי שינויים דרמטיים אשמח לקבל עצות בתודה מראש!!
היי לי, באמת החלטות קשות . מה לעשות קודם. הרי כל ילד הוא קצת אחר לכן אין ממש כללים. אבל היות ודובר על חדר משותף עם הגדולה אז זה גורם לי לחשוב שאולי כדאי קודם לגמול בלילות. יצריך התמדה ואורך רוח - נחישות ולהאמין שעכשיו זה הזמן. אם את לא בטוחה אז אין טעם להתחיל. אחרי שהיא כבר לא מקשת ציצי בלילות אפשר לשלב הבא. לשים אותה בחדר השני. צר לי שאין תשובות - וזאת רק דעה האישית שלי. בהצלחה אלן