קפיצת גדילה - בן 10 ימים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 10 ימים וביממה האחרונה אנחנו חזק בקפיצת גדילה. מזה 24 שעות שהוא לא יורד מהציצי. העניין הוא שהוא גם לא ישן כלל. אולי רבע שעה וזהו. זה נורמלי? ואני איתו, על 0 שעות שינה....
שלום אלה, זה גיל שתינוק רוצה להיות דבוק לשד אימו. הכל חדש בישבילו וקשה לו לשרוד בלעדיך וחום גופך. אם את על 0 שינה - כדאי ללכת למיטה ולהיניק אותו בשכיבה. כך את יכולה לנמנם וגם הוא. אין כל סכנה אם את לא צורכת סמים או אלכוהול ומשקל הגוף שלך סביר - ולא ממש 40 קילו מעל המצופה. זה יעבור אבל כך תוכלי לשמור על השפיות. אם זה לא עובר לאחר מספר ימים אז אני מניחה שיש משהו לא תקין. במציצה שלו - שהוא לא שבע.....בדרך כלל זאת בכלל לא בעייה כמותית. חפשי יועצת הנקה מוסמכת IBCLC באתר של איגוד הישראלי ליועצות הנקה מוסמכות: www.iaclc.org.il לחלק יש הסדר עם כללית. ראי באתר של כללית - ואז ברשימה של היועצות:אם את מהמרכז תוכלי לנצל קליניקה במלהיב - הדר יוסף - המחיר הנחה - גם עם הסדר עם כללית בברכה אלן