צבע חלב כחלחל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוקת בת 4 חודשים, חזרתי לעבודה והתחלתי לשאוב. היום שאבתי כמות די יפה (כ-160 CC), אבל הצבע של החלב יצא כחלחל. האם זה אומר שהחלב לא ישביע אותה? או לא מספיק שמן?
שלום ליאורה, לצבע החלב אין הרבה משמעות במיוחד אם דובר על בקבוק אחד או שתיים. הרי רוב החלב בא מהיניקה ואם חלק של החלב שונה אז זה לא משנה. בלי לבדוק את החלב במעבדה אי אפשר לנחש כמה שמן יש או אין וזה באמת לא משנה. היא תשלים את החסר. אנחנו דינמיים וזה הגוף שלנו. אז זה לעולם לא אחיד כל פעם. בברכה אלן