הנקה ושימוש בלמיסיל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה, ביתי כבר בת ארבעה וחצי חודשים, יש לי פטרת הציפורניים וגם בעור בכפות הרגליים, בדקתי טיפול בלייזר ונאמר לי כי אין בעיה מבחינת הנקה כי לא מוחדר כל חומר לגוף אך בטיפול זה יש להשתמש במקביל גם בלמיסיל (משחה לפטרת) האם יש מניעה משימוש במשחה זה במהלך ההנקה, אני לא רוצה להפסיק להניק אך גם לא לסבול מהפטרת, העלון לצרכן של המשחה כתוב כי במקרה של הריון או הנקה יש להיוועץ ברופא. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שמרית רוב התרופות היום בטוחות בזמן ההנקה - אבל כדאי לבדוק עם אחד המרכזים הבאים בשעות עבודה הרגילות: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. רסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה אלן