איך להניק נכון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! ברצוני לשאול מה מומלץ יותר: להניק רק משד אחד בכל הנקה ואז בהנקה הבאה להחליף שד, או להניק בכל הנקה משתי השדיים? בתודה מיכל
היי מיכל, מומלץ להיניק משני הצדדים. הביסוס המדעי לכך אפשר למצוא יחד עם עוד הרבה מידע בסיסי בספרון : "הנקה=להעניק מהרגע הראשון" יש המון דעות סותרות לכן הספרון כולל את כל מה שצריכים לדעת . ניתן לראות ולהזמין ממלהיב: www.malhiv.co.il-03-6472411 הנקה משני הצדדים (הפסקה של החתלה ועוד....באמצע) מונעת גודש ועוזרת לאזן את התפוקה של שני השדיים. מתחילים בשד איפה שסיימת בנקה הקודמת. בהצלחה אלן