ביתי בת 8 חודשים בוכה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת 8 חודשים החלה בימים האחרונים להיתבכיין בהנקה. היא משחררת יבבות וממשיכה לינוק עד שהיא מפסיקה לחלוטין. והתחלנו לתת לה תמ"ל. בימים האחרונים היא הייתה יותר בבית בשל מחלה וינקה יותר מהרגיל. האם זה עינין של נגמר לי החלב? כי אם אני לוחצת על השד מיד יוצא לי חלב. האם יכול להיות שהצינורות חסומים ואם כן איך פותרים בעיה זו?
היי אלינור, ציינת שהבת שללך הייתה חולה. אולי בגלל המחלה לא הרגישה טוב ובגלל זה בכתה. עוד אפשרות היא פטרייה בלשון - אחורנית. זה גורם לכאב בזמן היניקה היות והלשון הוא השריר העקרי בשימוש בהנקה. אם יש לה שכבה לבנה אז כנראה זו פטרייה וצריכים לטפל בה - הרופא יתן מרשם לטיפול. (שגם צריך להיות לפיטמות בו זמנית.) התינוקות דינמיים ולא נראה לי אחרי 8 חודשים של הנקה מוצלחת שיש לך בעייה של תפוקה. בברכה אלן