חימום חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! בלילה אני מאכילה את הבת שלי מבקבוק עם חלב שאוב. יש לנו בחדר רדיאטור שעובד על בסיס שמן. האם אפשר לחמם חלב לפני שינה במים חמים ואז לשים אותו על רדיאטור כדי שהחלב לא יתקרר, או שזה הורס את הרכב החלב? תודה
היי אנה, לא חושבת שיש מחקר על חימום חלב על רדיאטור (סתם צוחקת) לכן אנני יכולה להיות בטוחה אם זה כן רעיון טוב או לא. החלב לא צריך להיות מאוד חם אז אולי להניח אותו בספל מים חמים ליד המיטה וזה יספיק ללילה. תנסי. זה אמור להיות רק בטמפרטורת הגוף - לא יותר. בברכה אלן