הנקה בגיל 9 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכן, ביתי בת 9 חודשים, ינקה מלא עד גיל 5 חודשי ומשם שילוב של תמ"ל, מזון מוצק והנקה. נכון להיום אני מניקה אותה פעמיים ביום (בוקר ואחר"צ). לעיתים יוצא גם הנקה רק פעם ביום. שאלתי היא האם יגמר לי החלב בגלל מיעוט הנקה? בבוקר אחרי ההנקה יוצא שהיא לעיתים עדיין רעבה... מצפה לתשובה הדר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הדר, כמות החלב באמת תלוייה אך ורק בגירוי של יניקת התינוקת. ככל שאת מיניקה פחות כך פוחתת כמות החלב. אם תתחילי להיניק יותר - גם בשלב הזה תגדל תפוקתך. בברכה אלן