ייבוש חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני חודש אחרי לידה בניתוח קיסרי, אני שואבת חלב מכיוון שלא הצלחתי להניק. ברצוני להפסיק לשאוב ורציתי לדעת מהי הדרך הטובה לעשות זאת, שמעתי על כדורים אך גם קראתי תגובות שהם מסוכנים ולא מומלצים האם זה נכון? במקביל האם יש דרך טבעית לייבש את החלב לאחר חודש מהלידה? תודה.
היי דניאלה. זה לא מאוחר להתחיל להיניק גם אם לא הצלחת עד כה . מקוה שקיבלת עזרה של יועצת הנקה מוסכמת IBCLC (ראי רשימה באתר של היוצעות: www.iaclc.org.il) כי הדרך הכי טבעית אפילו להפסיק להיניק זה להיניק קצת. ולאט לאט עם שילוב של תמ"ל החלב יתייבש. תמיד אפשר לרדת מזה - אבל אולי זה יצליח לך? בכל אופן אם תחליטי שבכל אופן את רוצה להפסיק אז תשאבי פחות ופחות. לא צריכים כדורים לייבוש. תעשי את זה בקצב שלא גורם למלאות יתר או גודש. אפשר לשים עלי כרוב ולשתות הרבה תה מנטה! אלה דברים שידועים שמייבשים. בברכה אלן