המשך שאלות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שכחתי לשאול שאלה כל כמה זמן וכמה שקות אני צריכה לשאוב כדי שלא יהיה לי גודש וכדי שהגוףצ יידע שהוא לא צריך לייצר יותר חלב איך יודעים שישי גודש בחזה ???
לקריאה נוספת והעמקה
היי רחל, יש גודש ויש מלאות. את לא רוצה להגיע לגודש. אם יש מלאות יתר זה מתחיל לכאוב - זה הזמן לשאוב קצת. עד הקלה. אין חוקים לגבי הזמן שלוקח עד ייבוש החלב. אצל כל אחת ואחת זה שונה. תלוי באנטומיה שהיא קצת אחרת אצל כל אחת. אולי כמה ימים עד שבועיים - ועד שאין ממש אפילו טיפות יקח יותר זמן אבל כבר לא תרגישי - ותראי את זה רק אם את לוחצת. בברכה אלן