הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר ניתוח קיסרי שבוצע לפני 10 ימים , בבי"ח לא הצלחתי להניק, החלב הגיע אחרי יומיים , לאחר עידוד והתייעצות עם יועצות הנקה בבי"ח התחלתי לשאוב חלב ולתת בבקבוק שאבתי כל 3 שעות כדי לתת ארוחה - השאיבה הגיעה ל70 CCבצד טאחד ו80 CC בצד אחר לא מעוניינות להמשיך לשאוב וההנקה קשה לשנינו , יש לציין כי הייתה בביתי יועצת הנקה , רוצה להפסיק לשאוב בכלל מה האפשריות שעומדות בפניי ? איך לייבש את החלב בכלל ? האם להמשיך לשאוב כמה דקות שישי גודש ואח"כ לייבש עם עלי כרוב או לפנות לרופא לקבלת כדורים ? האם הכדורים בכלל אפקטביים אחרי 10ימים לאחר הלידה
היי רחל\ חבל שקשה לך עם ההנקה. זה אמור להיות הכי הכי קל - ללא עבודה מסביב. בכל אופן אין צורך בכדורים - את יכולה לעשות בדיוק מה שכתבת - תשאבי קצת (כמובן לתת את החלב לתינוקת.) לתת השלמות של תמ"ל ולאט לאט כמות החלב תרד. בהצלחה אלן