גלולות רגילות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום רב, אני אמא לתאומות אוטוטו בנות שלושה חודשים, מניקה ושואבת עבור שתיהן כמעט באופן מלא, קיבלתי מהרופא שלי גלולות סרזט והן פגעו ביצור החלב , אז הפסקתי לקחת אותן , אני מעוניינת לחזור לדגרת יחסים רגילה והרופאה שלי מרה לי שאני יכולה להתחיל לקחת גלולות רגילות קיבלתי מרשם למליאן השאלה היא האם אני לא אעביר הורמונים לבנות ?
היי נטע, כדאי לך לבדוק עם אחד המרכזים הבאים: 1. בילינסון: 03=937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 או לשאול את הרופא: בברכה אלן